domenica 5 febbraio 2012

menza Piazza 5. hét - és Almával, krumplival és aszalt szilvával sült sertés ossobuco

Nos, ez az eheti, elég rohanós menüre sikeredett, és azt hiszem, a következők is ilyenek lesznek, nincs most időm tervezni. 
hétfő
spaghetti all'aglio, olio e peperoncino nyílkalmárral
petrezselymes tonhal
zellergyökér saláta
kedd
paradicsomos-fokhagymás gnocchi
paradicsomos pacal
főtt krumpli
szerda
füstölt sonkás sütőtök krémleves
cotechino
törkölyben savanyított karórépa (párolva)
sütőtökös muffin
csütörtök
fokhagymás-paradicsomos spagetti marinált fekete olajbogyóval
zöldborsós rántotta
péntek
sütőtökös rizottó
grillezett sajt
párolt sárgarépa
szombat
zöldségleves
aszalt szilvával és almával sült sertés ossobuco (ez nagyon jó lett! 4 kicsi ossobuco szelet, 1 fej fehér hagyma, 1 alma, 6 szem aszalt szilva, egy rozmaringág, 4 közepes krumpli, só, bors és helyi merlot, grill fokozaton 200 fokon félóra alatt megpirítottam a húst, a vékonyra szelt hagymát, a felkockázott krumplit és a gyümölcsöket, ezután öntöttem rá a bort, amikor az egész újra átmelegedett, levettem a  hőfokot 180-ra, átkapcsoltam alsó-felső sütésre, és többször átkeverve kb. másfél óra alatt az egészet készre sütöttem)
narancslekvár
vasárnap
nem itthon eszünk

Nessun commento: