venerdì 3 giugno 2011

Mustáros-majoránnás-citromos sült csirkeszárny

Mindennapra. 5 perc munkával. Olcsón.
Mustáros-majoránnás-citromos sült csirkeszárny
Hozzávalók: 12 db csirkeszárny, egy nagy csokor friss! majoránna, fél citrom leve, 1 dl tej, 1,5 ek. magos vagy nem magos mustár (magossal finomabb), extraszűz olívaolaj, só, frissen őrölt bors

A tejet és a mustárt csomómentesre kevertem. A csirkeszárnyakat sóztam, borsoztam, majd tűzálló tálba raktam, megszórtam a majoránna letépkedett leveleivel, meglocsoltam a citromlével, egy kevés olívaolajjal és a tej-mustár keverékével. 190 fokra előmelegített sütőben piros-ropogósra sütöttem. Párolt cukkinivel tálaltam. Szerdán.

3 commenti:

egycsipet ha detto...

Ez nagyon jól hangzik, imádom a friss majoránnát! :)))

lencsike ha detto...

Ó. igen, én is ilyen gyorsan elkészülő ételekre vágyom. Nemrég fedeztem fel, hogy milyen jó dolog a csirkeszárny. Tetszik a recept! Köszönöm.

Gabah ha detto...

Egycsipet, én is! Nálam most épp ez az aktuális kedvenc zöldfűszer;szívem szerint pakolnám mindenbe... :-)
Lencsike, most ilyenek jönnek majd, nincs sok időm , amit a konyhában tölthetnék.
És persze örülök, hogy tetszik az ötlet.