giovedì 28 ottobre 2010

menza Piazza 41. hét, 2010. és cantuccini

Menza Piazza
Szeptember 28-tól.
Kaptam néhány visszajelzést, ti. hogy sokaknak segít a napi menü összeállításában az, ha olvassák a mienket.
Íme.
Tessék, tessék. Lehet szemelgetni...
Vigyétek, vegyétek, egyétek! ;-)
október 9. szombat
nem itthon ettünk

október 10. vasárnap
tésztasaláta (ruote) kakukkkfüves-fokhagymás sült paprikával, fetával és taggiai olajbogyóval
malaccsülök pörkölt
főtt krumpli
kókuszgolyó
fehér kókuszgolyó (hogy hívják ezt magyarul?)
baracklekváros-kardamomos-borsos piskóta
karamelles-almás cheesecake Krisztián receptje alapján


október 11. hétfő
ebédre tortiglioni brokkolival és paprikás-fokhagymás kolbásszal
vegyes saláta
második fogás szóba sem jöhetett a fenti tészta után, pedig elkészítettem: mortadellakockákkal és brokkolival töltött zöldpaprika gratin

október 12 kedd
nem itthon ettünk


október 13. szerda
parmezános burgonyakrémleves
mortadellakockákkal, brokkolival és stracchinoval töltött piadina
akikér zöldsaláta
vendégségből hazajött baracklekváros piskótatekercs


október 14. csütörtök
fusilli vörösboros-paradicsomos marharaguval
spenótos frittata
zöldsaláta


cantuccini kóstolgatás csomagolás közben


Kakaós-csokipöttyös-pisztáciás: 200 g liszt, 60 g kakaópor, 7 g sütőpor, 1 csipet só, 100 g cukor, 60 g csokipötty, 3 tojás, 1 kk. vaníliakivonat, 50 g pisztácia, 50 g fenyőmag összekevertem, kb. 4 cm-es rúddá formáltam, 170 fokon 25 percig sütöttem, utána felszeleteltem (kicsit törik), 140 fokos sütőbe visszapakoltam, és mindkét oldalukat kb. 5-10 percig sütöttem
Mandulás-mogyorós-karácsonyillatú: 250 g liszt, 150 g cukor, 2 tojás, 75 g mandula, 75 g mogyoró, 7 g sütőpor, 1 ek. fahéj, szegfűszeg, szerecsendió, gyömbér őrlemény, vagy mézeskalács fűszerkeverék, elkészítés: ld. fent.

október 15. péntek
spaghetti all'aglio, olio e peperoncino ungherese
joghurtos-mentás-citromos bárány nyársak

zöldsaláta

Nessun commento: