lunedì 19 luglio 2010

Che giornataccia!

A halárusnak meghalt a fia, a hentesnek az anyukája, a pékség szabadság miatt zárva, a fotósnál nem működik a telefonfeltöltés, három Embernagynéni, két barátnőjük + Emberfőnök anyukája egyszerre rohamozzák meg A Gyereket, az ordít, csimpaszkodik az anyjába, nincs hozzászokva a hangos csiripeléshez, anyja majdnem hazáig cipeli a 30 fokban, jön a szomszéd -és marad is tizenegy ötvenháromig, kávésdoboz alján lévő két kiskanálnyi kávé szanaszét szóródik a konyhában, egy késsel két ujj elvág, DE! ebéd félegyre kész.
Nem jó: még nincs vége a napnak.
Jó: Gyerek annyira elfárad, hogy egy nap alatt kétszer alszik el játék közben.

7 commenti:

Jucy ha detto...

Kitartás!

Mamma ha detto...

Remélem, azóta újra kék az ég a felhők fölött és szikrázva süt a nap, hogy költői legyek:).
A lényeg a lényeg, remélem túl vagy a nap megpróbáltatásain.
Nálam is vannak ilyenek, amikor csak a fejemre húznám egész nap a takarót. (Mondjuk most ahhoz túl meleg lenne:))

Vica ha detto...

A holnap egy uj nap minden szép lesz és jó!!

Gabah ha detto...

Köszönöm, lányok, a kedd sem volt egy leányálom (mellesleg akkor is elvágtam a kezem -bár a harmadik ragtapasznál már csak röhögtem), tegnap pedig elraktároztam magam - egy cuki kis égési sérülés azért besikerült, de kaptam rá rögtön valami csodakrémet, így ma nem is látszik semmi.
Boldog vagyok!

Ex-Hobbiszakács ha detto...

Khhrmmmm... hány ujjad maradt épen?

:-))

Gabah ha detto...

:-D eccse...
Ma még bekaptam egy darázscsípést is.
Az élet szép.

Gabah ha detto...

Ma pedig szétesett a borsőrlő (tele volt), fél üveg borókabogyó pedig beleborult a lábasba, amelyikben a marhalábszár főtt.