giovedì 10 giugno 2010

Farfalle koktélparadicsommal, robiolával és bazsalikommal

Csak egy az utóbbi időben legyártott milliónyi szupergyors tészta közül. Nagyon nyári, nagyon könnyű és nagyon finom!
Farfalle koktélparadicsommal, robiolával és bazsalikommal
Hozzávalók: 320 g farfalle, 1 chili, 100 g robiola, egy nagy csokor bazsalikom, 1 gerezd fokhagyma, 8 db érett, édes koktélparadicsom, só, bors
A hozzávalókat (a tészta és a chili kivételével) összeturmixoltam. A farfalle tésztát bő, sós vízben kifőztem, "al dente" leszűrtem, összekevertem a robiolás-fokhagymás-paradicsomos szósszal, tányérokra szedtem, felkarikázott chilit és egy kis frissen őrölt borsot szórtam a tetejére, és azonnal tálaltam.

2 commenti:

Solema ha detto...

Buone, sento in bocca il piccantino.
Le proverò!!!

Gabah ha detto...

Eh, sí, é una pasta ideale con questo caldo! Se però uso il peperoncino che arriva dall'Ungheria, direttamente dall'orto del mio papà...guai! :-)))
Il traduttore finalmente
funziona! Evviva!