giovedì 5 novembre 2009

Kincs

Nagyboldogasszony ünnepén a gradiscai bolhapiacon találtam rá erre a csodára: A LA CUCINA ITALIANA 1956. és 1958. évi összes bekötött számáról van szó, s most, hogy a lap 80. születésnapját ünnepli, gondoltam, érdemes egy bejegyzést dedikálni neki. ;-) Hogyan együk a körtét késsel-villával? Mit kell tudni egy kezdő háziasszonynak a konyhában? Mit adjunk a gyerekeknek enni a nyári melegben? Híres emberek receptjei – A nemrég elhunyt Mike Bongiorno – ALLEGRIAAA!!! Galbani reklám és jótanácsok gyakorlatias nőknek. Látogatás az első római bevásárlóközpontban. "Műhús" reklám. :-) Receptek Receptek
(Remélem, a képekre kattintva ki lehet őket nagyítani!)
Auguroni!!!

3 commenti:

Palócprovence ha detto...

Nagyon jó pofa! :) Sajna, nem lehet a képekre kattintva kinagyítani őket! :(

Gabah ha detto...

Hajaj, szétnézek, hátha be lehet állítani valahol...

Gabah ha detto...

Nem találtam sehol...de lehet, hogy csak én vagyok bénarépa. :-(