martedì 14 ottobre 2008

Tojásos spenót


Miért van az, hogy az emberek általában télen szedik fel a kilóikat, én meg nyáron???Emlékszem, akkor kezdődött minden, amikor ideköltöztem. Nehéz időszak volt, egyébként is teljesen le voltak merülve a készleteim, nem is szívesen emlékszem vissza...Aztán csak jöttek a kilók, jöttek, jöttek, és az igazat megvallva azóta is csak a töredékét sikerült leadni (mindig TÉLEN!). Most ismét ott tartok, hogy ha így folytatom, nagy baj lesz, ígyhát tegnaptól "vigyázok". Nem könnyű, mert embernek közben folyamatosan készítem a jobbnál jobb ételeket, de muszáj :-(

Tegnapi "sovánka" vacsorám -ill. a fele, mert a recept 2 főre szól:


Tojásos spenót

Hozzávalók:
  • 500 g friss spenót
  • 1 gerezd fokhagyma
  • só, bors, szerecsendió
  • 4 tojás

A spenótleveleket a félbevágott fokhagymagerezddel és a fűszerekkel puhára pároljuk,egy tűzálló tálba helyezzük, ráütjük a tojásokat, majd előmelegített sütőben 200 fokon (én a gratin funkciót használtam) 10-12 percig sütjük.

4 commenti:

Mamma ha detto...

Hello, sorstárs!:-)))

Gabah ha detto...

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hobbiszakács ha detto...

Csuda jól néznek ki ezek az ökörszemek. Naná, hogy magasra szökik az étvágy tőlük :-)

A szerecsendió pedig gondoskodik arról, hogy kétszer is vegyél belőle. Hacsak nem egy személyre készítetted! :-))

Gabah ha detto...

Kösz, kösz, Hobbiszakács! :-) A szerecsendió márpedig kell! Vacsora után az ember úgyis gyorsan elmegy aludni...aztán majd álmodik a következő adagról :-))))