venerdì 5 settembre 2008

Megjelentem :-)

Említettem már, hogy tavaly egy nagyon lelkes ibrányi csapattal részt vehettem Goriziában a "Gusti di Frontiera" elnevezésű gasztronómiai fesztiválon. 350.000 látogató, finomabbnál finomabb ételek, italok, vidámság, életkedv jellemezte ezt a néhány napot. Csak halványan élt az emlékeimben, hogy volt két újságíró is, akik megkóstolták az általunk készített gulyáslevest és a hortobágyi húsos palacsintát, majd a receptek felől érdeklődtek. A munka persze nem állhatott meg, elintéztem egy "Kérem lépjenek velem kapcsolatba e-mailen..."-nel, és átnyújtottam a névjegykártyámat, és csodák csodája, júliusban jelentkeztek! Ezúton szeretnék köszönetet mondani Beatrice Spagoninak, hogy biztosította számomra a rceptek fordításának a lehetőségét! (Egy helyen változtatott picit rajta, ami félrevezető lehet, - a "metà cottura" a húsnál azért több, mint 20 perc, és a krumplit sem a zöldségekkel együtt rakjuk bele a gulyáslevesbe - na de ezt most az egyszer elnézem ;-)
Köszönöm továbbá Trencsényi Imrének, az Ibrányi László Művelődési központ vezetőjének, hogy meghívott engem is és Emberemet is, Udvari Zoltánnak a technikai
közreműködésért, a világ két legügyesebb és legvidámabb szakácsainak Icusnak és Zsuzsa néninek a finom ételekért, és a
határtalan lelkesedésükért, s végül de nem utolsó sorban Luciano Albertonnak és feleségének, Katának a szervezőmunkáért, hiszen mint mindig, "ez a műsor nélkülük nem jöhetett volna létre"!

Már csak néhány nap, és ismét visszatérünk Goriziába. Ezúttal székelykáposztával! Aki erre téved, mindenképpen nézzen be a magyar sátorba! Bővebb információ itt. Mindenkit várunk sok szeretettel!

8 commenti:

fakanal ha detto...

ez remek, gratulálok!:)

citromfű ha detto...

Gratulálok! Olyan büszke vagyok Rád!!!

nyanyus ha detto...

Én is én is nagyon büszke vagyok rád Gabah.

Gabah ha detto...

Köszönöm, lányok! Olyan aranyosak vagytok! Aztán ha valaki erre téved, és nem néz be a magyar sátorba, irgum-burgum lesz...! ;-)

Senior ha detto...

Nagyon talpra esett,ügyes asszonyka vagy,pörögsz ezerrel,gratulálok,hajrá,csak így tovább!

nyanyus ha detto...

Bárcsak ott lehetnénk!

galina ha detto...

Én is csak bólogatni tudok, közben meg mormogok, tudod mit? Ez igen, ez igen:-))

Gabah ha detto...

Nnnna, elég vót má' mer' a végén még elbízom magam itten... ;-)
Köszönöm, Lányok!