mercoledì 2 luglio 2008

Bekapcsoltam a sütőt :-(

Valami könnyűt szerettem volna, valamit, amit hipp-hopp össze lehet dobni. Ezzel nem is volt probléma, csakhogy hova dobtam? Római tálba. Gondoltam, jól ellesz majd magának... "Jól ellett!" 40 fokra fűtve a konyhát, amire az utóbbi napok hősége miatt annyira vigyáztam, hogy még csak véletlenül se melegedjen fel. Ennyi. Most várom az esőt...
Koktélparadicsomos-cukkinis csirke római tálban
Hozzávalók:
1 egész csirke
kb. 15 db koktélparadicsom
3 közepes cukkini
só, bors, rozmaring

A római tálat egy órára beáztatjuk, a csirkét nagyobb darabokra vágjuk, sóval, borssal fűszerezzük. A paradicsomokat ketté, a cukkiniket karikára vágjuk, majd a csirkével együtt beledobáljuk a Pataki tálba. Megszórjuk néhány ágacska friss rozmaringgal, lefedjük, így sütjük 170 fokon kb. 1 óráig, majd levesszük a tál tetejét, és kb. 15 perc alatt ropogósra sütjük.
(Csinàltam már máskor is ilyen dobálós eledelt; a kép még onnan van... Lám, lám, mire jó, ha bedöglik az ember fényképezőgépe: most kénytelen leszek felrakni az összes, gépen lévő receptet fotókkal együtt;-)

Nessun commento: